24 februari, 2009

Kunglig förlovning, lera, och lite mat

"The scientific name for an animal that doesn't either run from or fight its enemies is lunch." Michael Friedeman

Vi kan väl börja då?
Jag vaknar, med en skräckslagen panikattack av att jag har kommit försent och att himelen håller på att falla ner över våra huvuden. Vilket inte var fallet, snarare att kudden hade ramlat ner på golvet och jag trasslat in mig i täcket, helt övertygad om att någon verkligen försökte mörda mig!


Men men... jag hittade iallafall ut ur trasslet och kunde springa till praktiken med en torr polarbrödsmacka i handen. Väl där så börjar min dag bra! Vi leker lite med ord och matte. Memory, ramsor och självklart Bengt var ett trevligt inslag i dag. Sedan då till leran, vi var ute från rast, hade just kommit tillbaka från Bamba (göteborgiskt ord för barnbespisning).


Då, lite försenat sådär va, skulle dykt upp i februari, men hittade inte rätt knapp!

1 kommentar: