03 juni, 2009

Tentor, valfunderingar och små promenader på 1,5 mil i Borås

Jahaja, sedär! har DU hittat hit igen? vad roligt... att du överhuvudtaget bryr dig om att titta hit ibland mellan eonerna. det trodde jag verkligen inte om DIG, bara så du vet!

Nå, vad händer? jo... jag bor i Borås, textilstaden med den fruktansvärt fula Pinocchio statyn du vet... men men vissa folk är lite konstiga. Kanske Boråsare ljuger mycket, därför har dom Pinocchio som symbol? Det tror jag nästan faktiskt, misstänksamma och överraskande trevliga är detta konstiga folkslag. Njäh, inget ont om dom!

Så, nära en termin slut då... och det börjar kännas skönt! Men vänta bara tills i morron eftermiddag, då har jag en 6p tenta som ligger och jäser som en finne på baken...skämt å sido så verkar den inte så överdrivet farlig.. jag är mer orolig för en Essä som jag skrev... DEN är jag nervös över! ungefär som en varböld på baken skylle jag tro!!

Men annars flyter det mesta på som det normala kaostillståndet, så kommer tillbaka för senare rapport!

Thomas out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar